| Knallend het jaar uit |
![]() |
| Op oudjaarsdag werd er zoals de laatste jaren gebruikelijk op de Oostingslaan weer regelmatig een batterij carbidbussen afgeknald. Veel Peizenaren kwamen gedurende de dag even langs om een kijkje te nemen en de oren even dicht te knijpen.
Veenkuil
Ook zo'n traditioneel geworden plek is de Veenkuil, hier wordt al een aantal jaren door de buren gezellig bij elkaar gekomen rond een grote vuurton. Een hapje, drankje en muziekje op de achtergrond zorgt voor een gezellig uiteinde. Oosterweg
Ook op de Oosterweg is het met de buurt bijpraten over het afgelopen jaar rond de vuurton. Ook hier is men goed verzorgd en wordt met regelmaat even een doffe dreun uitgedeeld. |
| 1 jan | Peize beleeft rustige oud en nieuw |